Eisen factuur aan gemeente Waddinxveen

Als u een factuur stuurt naar de gemeente Waddinxveen dan moet de factuur aan een aantal eisen voldoen. Als de factuur aan alle onderstaande eisen voldoet, wordt de factuur meteen in behandeling genomen en snel betaald.


Welke gegevens moeten op de factuur staan?

Een factuur waar de onderstaande gegevens niet op staan, worden niet in behandeling genomen en sturen wij aan u terug.

  • adres: Gemeente Waddinxveen, Postbus 400, 2740 AK Waddinxveen
  • verplichtingsnummer: deze kunt u opvragen bij uw contactpersoon van de gemeente
  • factuurbedrag exclusief btw
  • het btw-bedrag en btw-percentage (als dat van toepassing is)
  • het factuurbedrag inclusief btw
  • het zaaknummer (als dat bekend is)

Hoe verstuurt u de factuur?

  • U stuurt een e-mail met als bijlage de factuur als pdf-bestand naar e-mailadres tebetalenfacturen@waddinxveen.nl.
  • De bijlagen bij factuur (bijvoorbeeld een prestatieverklaring) stuurt u mee als pdf-bestand, Word-bestand, Excel-bestand, jpg- of jpeg-bestand;
  • Wilt u meer bijlagen versturen via een e-mail? Zorg er dan voor dat alleen in de bestandsnaam van de factuur het woord ‘factuur’ staat en niet in de naam van de andere bijlagen. Zo herkent ons geautomatiseerde systeem de factuur meteen en wordt deze factuur meteen in behandeling genomen.
  • Herinneringen en aanmaningen stuurt u rechtstreeks via e-mail naar crediteurenadministratie@waddinxveen.nl.

Wilt u meer weten over het aanleveren van een factuur?

Heeft u nog vragen over de status van uw factuur, herinneringen of alle andere vragen? Stuur dan een e-mail naar crediteurenadministratie@waddinxveen.nl.